marți, 8 iunie 2010

Viața la Corbeanca


La Corbeanca e viață!
După ce dl Țânțăreanu s-a mutat de la Corbeanca la PV, am fost și eu în fosta lui casă să gătesc pe noile plite de la Electrolux, cele din gama Infinite.
Plitele astea încălzesc doar baza vasului, nu toată zona de gătit, așa că atunci când mi-am pus degețelul pe plita încinsă, nu a rămas lipit acolo. HA!
În plus, cum am luat oala de pe ea, cum s-a oprit, așa automat. Știe ea, că e smart.
Am tăiat ceapă, am curățat usturoi, am ales mirodeniile, multe, multe că am gătit indian, am călit ceapa, ghimbirul și usturoiul, am prăjit puiul, am mixat, amestecat, mâncat afară pe terasă, că așa se mănâncă la Corbeanca.
Amarjit, bucătarul indian, care ne-a îndrumat, este cel mai cool om pe care l-am cunoscut săptămâna asta. Când nu gătește pentru români, face fotografii sau este curator la muzee din Spania, Africa de Sud și New York. Am zis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu