miercuri, 22 septembrie 2010

Adam, Eva și îngerul



















Am reușit să revin în forță pe blog cu info proaspete, proaspete. Pe scurt: ca un om fericit ce sunt, am primit cu inima deschisă și sufletul cald invitația la Hotelul Adam&Eve din Belek, Turcia, despre care sunt atât de multe de spus.
-----
Încep cu primirea: ea sună ceva de genul: Hi. You are Adam, your are Eve and I am your angel. Adică, de la intrare ești luat în primire de un înger, gata să îți satisfacă poftele la orice oră din zi și din noapte.
-----
Hotelul: are peste 400 de camere, este tot tapetat cu oglinzi (eu m-am văzut pe mine multiplicată over and over și, sincer, mă cam săturasem). Holurile sunt negre, astfel că atunci când intri în camera cu trei paturi!! efectul este maxim. Nu o să intru în amănunte de genul sauna din baie, jacuzziul din cameră, iarba de pe pereții exteriori ai hotelului, instalația din baie de la Vitra. Vreau să punctez telecomanda, nu cea pentru televizor, nici cea pentru aer condiționat și nici cea pentru jaluzelele care acoperă balconul, ci telecomanda pentru lumină.
----
Ei bine, cititori, cititoare dragi telecomanda pentru lumină avea nenumărate și nenumărate butoane pentru toate culorile de lumină pe care și le-ar putea dori cineva. Eu am pus mai sus doar trei poze, însă ele sunt de fapt mult mai multe.
----
Și câtă și mai câtă opulență la Adam&Eve. Sursa poze: eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu