miercuri, 5 ianuarie 2011

Bucătăria pe care mi-o doresc





Da, este bucătăria pe care mi-o doresc. Simplă ! Frumusețea ei nu este în electrocasnicele de ultimă generație sau în mobila de firmă, ci în culori și obiectele dragi ale proprietarilor. Susa poze: aici.

Este greu să te trezești după aproape trei săptămâni de vacanță. De fapt, încerc să mă trezesc, vreau să am timp să mă acomodez cu ideea că de acum până nu știu exact când trebuie să fiu trează la ore fixe și să execut diverse lucruri până seara târziu. Aseară eu și my t ne-am uitat la trei filme și am băut niște vin roșu, franțuzesc. Candy, True Grit, L.immortel

Îmi place mult de my t. E așa un fel de Făt-Frumos, are și un cal virtual pe care îl călărește cam în fiecare seară. Detalii într-un post viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu