vineri, 25 martie 2011

H&M Preview Shopping Party


















Dacă shop assistant-ii suedezi au venit în România cu idei preconcepute, sunt sigură că aseară și le-au schimbat subit în momentul în care încasau sume între 10 și 15 milioane, pe un singur bon, evident.

Voi scrie în continuare despre H&M Preview Shopping Party.

Am avut emoții și m-am pierdut cu firea un pic când am intrat în primul magazin H&M din România.

Încălzirea am făcut-o cu un mare shopping bag, un pahar de Moët sau Pommery ?!?, nu-mi amintesc exact și cu o reducere de 25%.

Și tocmai când era să zic că în sfârșit mă simt ca în străinătate, mi-am dat seama că modele de șosete nu erau așa multe cum am văzut pe site-ul austriac (da, știu colecțiile diferă de la țără la țară), sutienele costumelor de baie sunt pentru tipe care se încadrează la gluma aia cu pune-ți niște comprese și o să-ți treacă și sandalele pentru care eram pregătită să încep să port toc lipseau, ah și nu am văzut nici H&M Home și nici cosmetice.


Ca o concluzie, zic că detaliile astea nu sunt așa importante când avem H&M în Unirea și la mall.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu