joi, 1 martie 2012

Energiea: loc nou în oraș


În ultimul an am auzit numele Cristian Corvin mai des decât Cătălin Botezatu, să zicem. Unde am întors capul pe net sau prin oraș, am dat ba de celebrul lui pod, ba de un bar, două amenajate de el, ba de o cafenea sau de un magazin cu bunătățuri. Astă seară, iată-mă în cel mai nou bar design semnat de Cristian Corvin.


Deasupra Expiratului, în anii '20 funcționa, se pare, tipografia Energiea. În zilele noastre, în același loc și cu același nume, s-a deschis "pubul și hubul urban un loc unde vei putea testa o bucătărie contemporană sănătoasă, te vei putea întâlni la o bere cu prietenii, dar și cu cei mai activi artiști și performeri, fie ei DJ, artiști plastici, artizani, scriitori sau muzicieni".








Pe scurt, la Energiea poți să: stai pe un scaun design, Eiffel sau Tolix (taburet H sau Chaise A), să zicem, să bei un Grolsch (7 lei - draught) și să asculți The Kooks, apoi să mergi la baie, dar fără să studiezi prea mult modelul ceramic de pe jos, căci s-ar putea să te ia amețeala.

La intrare, nu trebuie să ratezi ziarul Energiea, încă un element care face parte din farmecul locului, că doar ne aflăm pe locul unei foste tipografii. În primul număr este și un interviu cu Cristian Corvin din care cel mai mult mi-a plăcut cum își definește stilul: rudimentar, sofisticat.

Îmi place cum Grolsch susține, mai mult sau mai puțin subtil, proiecte frumoase de design interior!








Energiea își deschide porțile pentru toată lumea sâmbătă 3 martie cu un program lung și complex.

Avem așa: de la 15.00 curs de preparat pâine irlandeză, de la 17.00 atelier de printuri, de la 20.00 teatru forum (trebuie să vedeți asta!), apoi petrecerea în adevaratul sens al cuvântului cu Moonlight Breakfast, "revelația retroelectro din România anului 2011, cu proiecții marca Les Ateliers Nomad".











Facebook. Eveniment.


Foto: Andrei Iliescu. Mulțumim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu